Mire jó?

A Flabélos edzés kedvező hatását három területen tapasztaljuk leginkább:

  • alakformálás
  • általános közérzetjavítás
  • egészségmegőrzés

ALAKFORMÁLÁS
Egyidejűleg több oldalról is megtámadja a cellulitist és a zsírlerakódásokat.
Növeli a pulzust és az anyagcserét, gyorsítja az emésztést, fokozza a nyirokkeringést, gyorsabban égnek a kalóriák az edzéseken kívül is.
Biztosítja a testnek a könnyű, kellemes, de eredményes és hatékony kardiovaszkuláris edzést.
Javítja az izmok tónusát, ezáltal feszesebbé válik a test.

ÁLTALÁNOS KÖZÉRZET
Jobb közérzetet biztosít, fokozza az aktivitást.
Növeli az állóképességet, izmok munkabírását.
Erősíti az immunrendszert.
Növeli a vér oxigén szintjét, ezáltal javítja a közérzetet, segít a koncentrációban.
Elősegíti a sejtregenerációt, növeli az elasztin termelést, ezzel kisimítja a finom vonalakat, ragyogóvá és egészségessé teszi a bőrt.
Növeli a szervezet boldogsághormon szintjét, egyidejűleg lecsökkenti a stressz hormon szintjét.

EGÉSZSÉGMEGŐRZÉS
Csökkenti a heveny és idült derékfájást, javítja a testtartást.
Megállítható a csonttömeg-vesztés.
Cukorbetegek számára kifejezetten ajánlott, mert javítja a végtagok vérkeringését, rendszeres használatával csökkenthető a vércukorszint.
Inkontinencia problémák megszüntetésére.
Javítja az egyensúlyérzéket, így az időskorúak elesése és az ebből adódó csonttörés kockázata is csökken!
Az egyetlen ismert gyógyszer nélküli rehabilitációs módszer, amellyel a végtagok érszűkülete gyógyítható, például hideg végtagok (kar, láb) problémájának megoldása, illetve cukorbetegség esetén fellépő alsó végtagi érszűkület (un. Feketeláb szindróma) teljes rehabilitálása!

Csupán 10 perc edzés naponta elegendő a teljes test átmozgatására!